Garmin prosperă datorită mândriei pentru un mediu de lucru bazat pe colaborare, care devine piatra de temelie a integrării verticale – deoarece proiectăm, fabricăm, vindem și comercializăm produsele noastre pe cont propriu. Principalul motiv al succesului companiei Garmin a fost investiția în inovație. Micuța echipă de angajați din 1989 a crescut treptat. În 2006,
Garmin prosperă datorită mândriei pentru un mediu de lucru bazat pe colaborare, care devine piatra de temelie a integrării verticale – deoarece proiectăm, fabricăm, vindem și comercializăm produsele noastre pe cont propriu.
Garmin prosperă datorită mândriei pentru un mediu de lucru bazat pe colaborare, care devine piatra de temelie a integrării verticale – deoarece proiectăm, fabricăm, vindem și comercializăm produsele noastre pe cont propriu. Principalul motiv al succesului companiei Garmin a fost investiția în inovație. Micuța echipă de angajați din 1989 a crescut treptat. În 2006, numărul angajaților a ajuns la 4.000. În 2007, numărul acestora a crescut la nivel mondial la 7.000, datorită expansiunii în Europa și Asia.