FAQ - cele mai recente întrebări | IBORO.ro

FAQ - cele mai recente întrebări

1. Nu sunt sigur care produs să aleg...

Nici o problemă! Contactați-ne pe adresa de e-mail (info@iboro.ro) iar noi vă vom oferi cele mai bune sfaturi posibile! Angajații noștri sunt practicieni cu experiență - chiar dacă abia începeți aventura de vânătoare sau grădinărit, vor fi bucuroși să vă ajute cu alegerea potrivită.

2. Câte zile durează procesarea unei comenzi?

Produsele pe care le avem în stoc sunt de obicei expediate în 24-48 de ore. Datorită gamei variate de produse oferite, se poate întâmpla că în momentul de față puteți aștepta câteva zile procesarea și expedierea comenzii - în acest caz, vă vom contacta imediat prin e-mail pentru a vă informa și a stabili împreună detaliile referitoare la livrare și finalizarea comenzii.

3. Cum pot achita comanda mea?

Puteți alege dintre mai multe modalități de plată - ramburs, virament bancar sau plata on-line cu cardul.

4. Am făcut o greșeală când am plasat o comandă, ce ar trebui să fac?

Contactați-ne cât mai curând posibil pe adresa de e-mail (info@iboro.ro) și comunicați-ne informațiile în legătură cu probema înainte de a trimite coletul.

5. Cum îmi pot anula comanda?

Contactați-ne cât mai curând posibil pe adresa de e-mail (info@iboro.ro) și informați-ne despre anularea comenzii înainte ca aceasta să fie expediată. Dacă nu reușiți, aveți la dispoziție 14 zile pentru a returna bunurile. Puteți găsi informații detaliate despre returnarea bunurilor în Termenii și Condițiie magazinului nostru.

6. Cum se returnează o comandă?

Dacă achiziția eșuează dintr-un motiv oarecare, aveți la dispoziție 14 zile pentru a vă retrage din contract și a returna bunurile achiziționate. Descărcați formularul de retur (aici), completați-l și atașați-l la bunurile returnate. Asigurați-vă că trimiteți coletul la adresa corectă (IBO s.r.o., strada Bratislavská 123, cod poștal 911 05, oraș Trenčín, Slovacia) și asigurați-vă că produsele trimise sunt securizate corespunzător! Banii vor fi returnați în contul Dvs. IBAN în maxim 14 zile după primirea coletului la adresa companiei.
Rețineți: Bunurile returnate nu trebuie să fie deteriorate sau uzate şi trebuie să conțină toate etichetele, atât interioare cât si exterioare. Puteți folosi același ambalaj în care ați primit coletul sau în orice alt ambalaj de care dispuneți. Trebuie trimise în cutia originală! Nu lipiți și nu scrieți nimic pe cutia originală a produsului!  Nu se acceptă pentru returnare bunurile care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgărieturi, șocuri, urme de folosire etc. Pentru bunurile folosite, returul poate fi acceptat doar după trimiterea și expertizarea acestora în service.

7. Ce se întâmplă dacă mărfurile au sosit deteriorate?

Recomandăm clienților deschiderea fiecărui colet în prezența curierului! Apoi puteți scrie o declarație de daune pentru a ne ajuta să rezolvăm problema cu compania de curierat. Dacă conținutul coletului dvs. a ajuns deteriorat, trimiteți-ne un e-mail pe adresa (info@iboro.ro) cu o descriere a situației și o fotografie a daunei. Vă vom contacta cât mai curând posibil cu informații despre următoarea procedură.

8. Voi fi informat de către curier despre livrarea coletului meu?

Vom furniza numărul dvs. de telefon companiei de curierat, dar nu avem nicio influență asupra curierul care livrează coletul și dacă acesta vă va contacta. Cel mai adesea, depinde de politica firmei de curierat sau de bunăvoința curierului.

9. Trebuie să îmi creez un cont pentru a plasa o comandă?

Nu este nevoie să vă creați un cont pentru a plasa o comandă.

Hore